colour the clouds for me

Jag målade ju idag. Fick sånt sug, ville vara kreativ så jag tog

papper, pennor, sudd och satte igång med att måla. Blev porträtt

av nån random guuzz liksom (höhö) och ja. Jag ä otroligt stolt

över att jag faktiskt avslutade, har så himla svårt att faktiskt

avsluta saker. Jag älskar att påbörja men sen tröttnar jag nån gång

mitt i, särskilt när jag fastnar, men nu gjorde jag klart så go me!
Och jag vet att bilden inte är bra. Jag är verkligen inte duktig på

att rita, senaste gången jag ritade var typ på Bilden i 1:an (gymnasiet)
men jag lägger upp nu ändå. Skratta inte, jag har aldrig sagt att jag var

bra, men den blev inte sämst. Typ medel haha? Aja, here you go!
*nervös tjej haha*


Här försökte jag rita henne glad, men det såg bara ut
som om hon grät tyckte jag vid munnen...
(Näsan är lite M J-style, jag vet, men jag fixade bättre sen)

Här. Emo-style, men hon slutade ju aldrig gråta for crying out loud.


Update: Vad länge jag satt och tvekade vid Spara & publicera-knappen..
Känns värsta läskigt, precis som första video-bloggen
men får väl bjuda lite på sig själv I guess hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0