beat it

Idag kom jag hem, toktrött då jag bara ätit 1½ korv sen halv 7 och ja...
Det faktum att jag faktiskt varit uppe sen klockan halv 7.
Plus att jag har vaktat 15 vrålhungriga barn som alla ska grilla korv samtidigt..
Oerhört lättad över att få komma hem och bara chilla nån timme tar jag ett päron och sätter mig bredvid min katt som spinner och är så glad. Hon lägger sina tassar på min hand men helt plötsligt hugger hon tag i den och börjar riva mig! Jag antar att min hand kom lite fel och jag ba "Lottis!! Moooorrrr!". Eller okej, jag morrade inte, men nästan så. När jag tagit bort min hand ser hon osyldig och söt ut igen, men det föll jag inte för! Jag klappade henne bara två gånger innan jag gick.. Nån måtta får det vara!


Såhär ser min stackars misshandlade hand ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0