barcelona - zaragoza

Jaaaaaaaaaaaaaadå, efterlängtat mål från Zlatan! Hur skönt? SÅ SKÖNT!

Efter att Messi i stort sett säkrat vinsten med sina 3 mål (sån sjuk liten snubbe det där....!) var spänningen i matchen för mig om Zlatan skulle komma ur sin svacka och fyfan vad skönt den där straffen satt. Snel Messi också. Hoppas självförtroendet är tillbaka i tid för
Arsenal-matchen, det behövs. Big time.


Annars så satt jag och min lillebror och surade första halvlek.
Han för att kommentatorn var seriöst keff och sa Dani Alvesch istället för Dani Alves.
Liksom var fick han det där sch-ljudet ifrån?
Och jag surade för att jag råkade ta bort alla mina sms från inkorgen. Alla mina 600.

SUGÄCKELBAJSPISSPÄRONPUUUUUNG!!!! 600 sms med minnen,

så sjukt ovärt. Det gick på en sekund också, hann inte ens reagera och avbryta.

Nej. Nu blev jag arg igen. That sucks. Åh. Jaja, får väl skriva upp dom jag kommer ihåg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0