vart tog mitt sommarlov vägen?

Jag har upptäckt nu att om allt går som det ska kommer jag ha 8 oplanerade dagar i sommar, resten kommer jag vara bortrest eller jobba.
Gaah, vad hände med mitt sommarlov??

Don't take me wrong, de saker jag ska göra kommer bli sjukt kul! Gotland x2, Turrkiet, Yran, utomlands med Russel, men jag älskar att bara kunna chilla utan att ha massa inplanerade saker, känsn som om sommaren kommer gå ba swoooosch! och sen är den borta :(:( Därför ska jag ta tillvara på den och grilla ikväll och imorgon blir det picknick.
Sommargrejer som jag älskar. Nu fattas det bara att få bada också!

3 somrar sen. 5 på morgonen på bryggan. Såna spontana saker vill jag kunna göra iår också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0