bildregn från helgen

Jag har suttit här och samlat ork genom att lyssna på svensk musik. Simon Norrsveden och Veronica Maggio och nu är jag redo. Jag har nämligen 20 000 bilder och ingen som helst lust att föra över dom. Men I'll give it a try och börjar med bilderna från i fredags och igår!

Btw.... Gröna Lund var awesome, men mer om det senare!

FREDAG:

Jag glömde kameran på dagen så första bilden är ifrån kvällen då jag stressat ner på stan och sitter vid fyrisån. Paula chillade med en puckelrygg vid ån.


Uppsala har fått ett tivoli! Kändes lite som Fyrisfestivaln i 8:an, träffade hur många som helst som man kände


Vi fick sällskap. Av en full typ. Förlåt om du läser det här, du är säkert hur skön som helst som nykter. Men fan inte som full.


Åh vad trevligt vi har det! Typ


Louise värmde sina tossingar med mina vantar


Jag och Paula gick och leta kiss-ställe. Här hade någon varit före oss. Misstänker Louise...


Det här blev vår räddning!


Mötte upp Robban och Martin


Paula och Martin i bilen hem


LÖRDAG:

Frukost vid 4! Trots att ingen av oss var bakis, bara sjukt trötta


Walk of shame


Grillning i stadsparken. Johans älskling utöver Malin. Grillen.



Moroten blev bränd och fick bli avskalad


I told you so. His love. Ser ni hur stolt han är?


Kubb. Och så här kan man också försöka få ner kungen. Och så fick dom inte det ;p:p:P:p;p



Det kom massa killar springandes i trosor och jag och Annika såg SCHNOPP!


Johan blev gravid. Kör en vild gissning på grillen.


He gave birth! Det här var hans stolt min. Ser mer ut som om han ska slå barnet?


My man. Hur snygg???



Paula på Framfickan


Såhär såg min säng ut när jag kom hem. Observera lakanet på golvet. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0