bilder från studentskiva

Åh, crap... Jag gnuggade mig precis i ögonen, glömde bort att jag hade smink. Gör alltid så nuförtiden... Iallfall.. Sidetracked.. Skulle egentligen skriva att jag hade sjukt kul igår!! Var inte alls så pepp innan men jag och Louise åkte till Lyssnaängen (det är inget r i det va?) där Russel var med sina fyris-kompisar och så lite katte-människor på det. Blev grillning, kubb, lite fotboll, cider, musik och sen gitarr; russel spelade och tjejerna sjöng. Hur nice??

Jag och Louise cyklade vidare in till stan sen till Göteborgs nation där Katte hade skiva och vi röjde on the dancefloor så att säga och vartannat chillade och pratade med nya människor samtidigt som vi i smyg dregglade efter cheeseburgare. Så när det närmade sig stängning cyklade vi iväg till Mc Donalds. Som var stängt. SACRÉ BLEU! Så det var bara att trampa hemåt, trotsa att Louise försökte locka mig på en sängfösare. Hon hade nämligen ostriskakor hemma. Men eftersom jag ska jobba idag cyklade jag hem till mig och åt toast samtidigt som jag tryckte i mig mängder av vatten. Nu slänger jag upp bilder gott folk!


Vi frågade killar vad som var skönast. Att bajsa eller ha sex. Upptäckte sen att Louise måste ha blivit lite för exalterad av allt bajs-snack.. Det här var hennes plats..


Folk


I'm bringing sexy back.....


Jag och Lollo D efter vår cykelfärd


Louise var en sad ballerina


Tror Tyra Banks skulle varit stolt över sträckningen på mitt lillfinger


Röjning som sagt


Låga skor är bra att ha!


Kristin och John!


Toast!


Slitentjej.com


Klänningen gav mig smärta....


Kommentarer
- My Life by Paula Lundholm

hahahha fy vad äckligt! Vad är det choklad eller riktigt bajs?

2010-06-03, 15:48:14
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0