recept till awesomeness

Jag har bränt mig på min tumme och på min tunga men it was soooo worth it.

Brände jag dom när jag kom på ett sätt att rädda miljön? Nope.

Brände jag dom när jag skrapade och slickade på en trisslott och vann 20 miljoner? Nix.
Jag brände dom när jag åt toast. Min favorit-toast. Hur värt som helst!!!!


Ingredienser:
Roast'n Toast, Pågen (ljust bröd)

Tomatskivor

Senap

Ost

Smör

Oregano


Så gör du:

Tillsätt alla ingredienser på en brödskiva. Lägg sedan en annan brödskiva över och stoppa in i ett våffeljärn (en toaster går också bra, men helst våffeljärn).
Vänta 2-3 minuter tills dom fått en gyllenbrun färg och vips, så är dom klara!


Awesomeness!!

OBSERVERA!!!: Tomaterna håller sig varma länge. Längre än resten av mackan.
Be careful, det var så jag brände mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0