när sommarn är som bäst

Jag är hemkommen efter en helskön dag! Bad på Fjällnora med kompisar, familj och sol, hur underbart liksom? Ändå känner jag mig lite nedstämd, jag vet inte om det är för att jag måste jobba imorgon, jag har njutit så mycket av ledigheten, eller om det är för att jag missade Tyskland - England. Självklart har jag läst om vad som hände och jag hade velat se skandalen med egna ögon, fast jag hade antagligen tyckt för synd om domarna som råkade tabba sig så mycket. Bye bye karriären?
Iallafall, jag orkar inte skriva så mycket hade jag tänkt skriva, men nu har jag redan skrivit massa...
så.. eh... ja... jag slänger upp bilder från idag iallafall!

Dagens i-landsproblem (snor Linnéas skämt)

Linda, Lovisa, Linnéa (batteriet höll på att ta slut så blev inget bättre kort
(fast iof, det hade ändå inte lyckats bli bra, det är ju dom liksom.. ;))

Vill kunna säga att den minsta salladsburken är min men nej, tyvärr.. Vi packar stort i den här familjen!

Jag vann över Russel på Stress! Fast han var tråkig och sa att jag fuskade och min mamma försvara mig inte :(

Mobilnördar........ Lite Fucking Åmål-känsla, typ stå och jämföra haha ♥

Lite små-charmig tjej sådär... ehh...haha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0