midsommarbilder del I

Himla bra midsommaren blev igår! Det var inspelning av kassa skämt, picknick med the cookie-monster och BP, erbjudande från en gammal gubbe att filma oss, stekhet sol och detta var bara på dagen! Börjar med att lägga upp bilder därifrån, kvällen kommer lite senare, ikväll kanske höhö? (oh my god, kan ha varit det sämsta skämtet ever....)


Linnea och Lovisa på Disagården


CheWie!


Lovisa och jag


Picknick


Lilla OOOAAAAAAAH såg så ensam och ledsen ut i toalettkön :(




Linneas klänning var galet snygg. Och den sydde hon själv natten innan. Say whaaat?
Jag beställde en egen sån och skulle kolla om jag passade i mönstret
Linnea: Och en hals på det till dig Anneli så passar du säkert!


Kommentarer
Lollo

Ja, Gud vad ledsen jag såg ut, men vad BRUNA mina ben såg ut att vara, väger upp bilden massa! :)

2010-06-26, 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0