fräsch som en sommaräng(rätt?)

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, nyrakad, nyinsmörjd och allmänt hur fräsch som helst! Nu gäller det bara att börja sminka sig och fixa iordning allt.

Någon som tror jag kommer börja inom dom närmsta tio minutrana...?

Om en timme ska jag och Louise till Lyssnarängen där det är chill och typ lite förfest innan vi cyklar vidare till skiva på Göteborgs, tema Cirkus. Visar senare vad jag ska vara!


Jag och Louise på Russels skiva. Slitna tjejer
(eller okej, egentligen är det bara jag som är sliten, men ser bättre ut att skriva "slitna tjejer" än att skriva "sliten jag är höhö". Got it?)


Kommentarer
bitterfittan

bara bra tack (: vad sysslar du med ikväll sötnos?

2010-06-02, 21:39:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
joanna

Hej sötis! Ville bara tipsa om det fina handsmycket jag tävlar ut på bloggen denna vecka :) Var gärna med och tävla. Kram

2010-06-02, 22:26:38
URL: http://duochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0