dödtjej.

O.M.G. Jag är död. Typ. Så sjukt sliten tjej, trots att jag precis har tvättat håret, rakat benen och smörjt in mig. Har en huvudvärk som trycker på efter 33 arbetstimmar och 3 av dom timmarna har jag sovit.

 

Avslutningen var väldigt mysig, vi grillade, spelade brännboll och Linn hade eldshow, hur häftigt som helst! Jag fick vara med på ett hörn (stod i hörnet) och även på en baksida då jag tog emot en av eldstavarna höhö. *stolt tjej* Fast jag var jätterädd att jag skulle börja brinna så sträckte ut mina armar så långt jag bara kunde.

 

Det blev lite sista-minuten ändringar och jag sov inomhus istället. Vilket jag ångrade ganska direkt då det nog hade varit skönare att ligga på ett liggunderlag på mjukt gräs än på hårt golv. Kom på också att jag inte hade stretchat min höft, men lite sent påtänkt när alla sover, så jag fick ligga där och dö med min höft *drama-queen*

Fint väder fick vi idag iallafall, skönt! Vi var och badade, sen lagade jag lunch, och så var det disk i massor blandat med trötta barn och övertrötta ledare. Det mesta blir kul då, tills man bara blir trött, då blir det jobbigare. Eftersom jag var den ledare som hade lyckats sova mest tog jag över Emelies stängningstid och kom hem halv 6. Åt lasagne framför Schweiz - Spanien och trots min trötthet kunde jag inte göra annat än sitta där och le i slutminuterna.
Chock att Schweiz vann, grattis åt att deras lag har blivit riktigt bra!


Kommentarer
Anonym

Åh duktig tjej! Va laga du för mat? <3

2010-06-16, 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0