blä

Usch. Idag är ingen bra dag. Idag är en dag då jag bara vill dra nåt gammalt över mig.

Vilket jag gjort också. Jag har slängt mig under täcket och bara blundat för allting

ett tag. Men tillslut tar luften slut och man måste titta fram igen.
Herregud vad det bländar då.

 

Jag vill inte svika. Men jag vill inte svika mig själv heller,

men det känns bara egoistiskt. Jag vill vara världens

godhjärtaste men idag känner jag mig bara ond.

Inte ond som i klass med Hitler, men ond som dom

där bitcharna i alla tjej-böcker och så vill jag inte vara.

Jag vill inte svika, men idag orkar jag helt enkelt inte..



Edit: Herregud vilken drama-queen jag är.
Ignorera mig, jag bara skriver av mig lite.


Kommentarer
Mo

Ledsen att jag blandar mig i men vad handlar det om? :(



Re: Haha arbetarklassens kung i högsta hugg ;D

2010-06-12, 14:57:02
URL: http://coupdetat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0