19 juni

Jag är alltid så orolig att jag ska vakna bakis varenda gång jag har varit ute, så jag ligger alltid i sängen i fem minuter och känner efter innan jag sakta sätter mig upp och samma procedur gjordes idag. Och jag mådde bra! Awesomeness.

Gjorde iordning toast och satte mig framför Japan - Holland med min brorsa innan jag tog en promenad till Gottsunda och sedan gick vidare till Sunnersta. En timme tog det allt som allt, riktigt skönt trots att handtaget på min påse gick av och det blev varmt och tungt. Louise mötte mig också sedan skyndade vi oss hem till henne för att se på kungabröllopet. Det var hon som ville. Och jag är glad att hon ville det, var faktiskt mysigt! Lite besviken på Victorias klänning, var för enkel för min smak. Slöjan däremot var riktigt fin!

Bild från Aftonbladet.se

Efter bröllopet lagade vi korvstråganoff och ris och åt ute på altanen i eftermiddagssolen, hur skönt som helst. Sedan cyklade jag hem och blev så glad över hur otroligt fint Sverige är. Töntigt men jag cyklade där med värsta leendet, det är ju så vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0