you may call me "lugnaren"

Det har varit lite sjukstuga här hemma idag. Jag är sjuk men det har jag bara klagat på det inför Russel eftersom min lillasyster mår sämre så vill jag inte klaga inför familjen hehe, känns inte riktigt rätt då.

Men iallafall. Min lillasyster har fått en infektion i örat av ett nytaget hål (varannan som tar hål får tydligen så i stort sett, öhh, informera om det innan kanske?) så hon var tvungen att ta ut örhänget för att inte få blodförgiftning eller nåt, men kruxet (:p) var att det satt fast. Och det gjorde sjukt tokont varje gång man rörde vid örat, men det slutade iallafall med att mamma stod med en sax vid örat och pappa med en tång, majan stod och hade sjukt tokont och jag stod där i all panik och drog roliga historier för att distrahera. Och vet ni???? Pappa fick ut den!! Han har fått hjälpa mamma ett par gånger så han börjar väl bli van med oss fruntimmer höhö. Här ska ni iallafall få smakprov på en av de roliga historierna!

"Barnen hade tröttnat på att leka tjuv och polis
och istället sprang de runt och skrek
- Ge mig pengarna, annars skjuter jag INTE!!
En farbror blev nyfiken och frågade vad de lekte varpå de svarade
- Vi leker allsvenska fotbollsspelare"


*badumpchhhh*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0