when you were young

Kommer ni ihåg den där perioden då det var "inne" att ha t-shirtar med någon text på?
Typ olika uttryck eller ord så som "Singel", "Dah?" och "Vad stirrar du på?"
Jag var inte bättre själv än att jag också ville ha en sån i 7:an / 8:an.

Nu var det så att jag hela tiden använde uttrycket "Fuck off", istället för "Fuck you" liksom, tyckte det var mycket coolare så det användes flitigt. När jag sedan hittade en svart t-shirt där det stod "Fuck off!" på blev jag överlycklig, klart jag skulle köpa en sån! Sagt och gjort och jag stoltserade runt med den hemma, där mamma och pappa konstigt nog inte var lika överlyckliga över den som mig. Det är först nu i efternhand som jag har börjat inse varför.. Översätt fuck off ordagrant. Dom visste ju inte att det var ett uttryck, dom måste bara ha översatt det och ja.... Va fan gick jag runt och menade med min tröja måste dom ha trott????? Jag kan ju inte förklara det nu i efterhand liksom!

Åh, jag får lika mycket ångest och får lika mycket skraff-anfall varje gång jag ser den ligga där, nästintill oanvänd, i tvättstuge-garderoben. Vissa trender ska man nog helt enkelt inte följa..
Typ såhär liksom... NOT COOL!


Kommentarer
Mo

Hahha åh allt dumt och idiotiskt som man har gjort när man var yngre <3 :D



Re:Hahha jaa och så får man panik när man vaknar och känner att man måste iväg nånstans... :(



Det är väldigt bra :D Speciellt när inte dom har tid för de nya sakerna som dem köper :D



2010-07-01, 13:52:39
URL: http://coupdetat.blogg.se/
mr K

Haha, jag tror du ville ha den på i kyrkan en gång?

2010-07-02, 08:40:54
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0