bilder från idag

Åh vad jag vill shoppa just nu, massamassamassa! Ska göra det imorgon med
Paula och jag har utsett lite saker så längtar!! Var lite på stan med Majan och Linnea
idag men hade inte fått min lön och affärena stängde närsomhelst så hann inte riktigt
med så mycket, men köpte ett par vita converse (fejk), ett par ballerina och en hårspray.

Vet ni vad jag gjort ikväll? Packat. Tryckt ner kläder i mina stövlar och det verkar som att
jag kommer kunna få plats med allting so far, me like a lot! Jag såg två saker på stan idag
som jag ska spana in imorgon, hoppashoppas det passar, skulle vara perfekt outfit på festival!
Tänkte visa er men det finns inga bilder på internet, crap, men ni får se imorgon förhoppningsvis!


Vi spelade tjur-grejen. HUR OMÖJLIGT SOM HELST!!!! Man skulle pressa ihop tjurens horn,
ryktet gick att rekordet var 19 av 100. Vi fick den att röra sig typ en millimeter, den kom
inte ens upp på 1. Lite förnedrande, vi är tydligen inte starkare än en baby. Sacré bleu!


Majan, Lovisa, Emilia

Chewbacka nr 2 joined my lap

Hahahahahhahahahaha ser ut som en dålig skurk<3

So coool and världsvan!

Vi hittade en jättecool ögonskugga, jätterolig att leka med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0