spontanaren igår

Halloj! Åkte ju som sagt till Fjällnora igår med Paula, Malin, Russel, Erik och Stoffe. Vi kom fram vid halv elva på kvällen och då fixade vi iordning elden (men schh, det är hemligt pga eldningsförbud) och sedan hoppa vi i och badade i det jättevarma vattnet! Jag var så ivrig och ville komma i först så när jag ser Stoffe slänga sig i kastar jag mig i också, med smink och allt. Blötte ner mitt hår gjorde jag också men det vare värt. Jag kom i först punkt

Efter badet grillade vi marshmallows, åt ostbågar och chips och så börjar dom sätta dom på jätteläskig musik, typ Arkiv X och alla blev ganska uppskrämda. Jag och Russel satte oss med ryggen mot dom till slut och så spelade han gitarr haha, much better. Jag är inte så bra på skräck.

Min storebrorsa har kameran för tillfället så kan inte lägga upp bilder men snor två från Paula hehe.

Skogshuggarna jag och Malin

Halva jag, Russel och Stoffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0