shopping i boländerna

Nu har jag tillbringat en eftermiddag med att snyta mig på Coop, very nice!
Handlat hudkräm, deodorant, tandkräm och sånt inför yran (!!!!). Var jättenära
på att köpa bamse-plåster men hindrade mig i sista stund, fast aa, ångrar mig lite.
Hur sjukt gulligt är det inte med bamse-plåster??? Och om man vill få bort gulligheten
lite och istället se cool ut är det bara att ha det på kinden som Nelly, en omedelbar hit!

Jag och mamma tog en svänd in på Rusta också och gick vilse. När vi äntligen hittade
ut hade två stycken brassestolar och ett par stövlar följt efter oss ut. Jätteskumt!
Det enda rätta var att ta hem dom, kunde ju inte lämna dom bara sådär!

Rusta, 169 :-

Rusta, 99 :-
(fast köpte hund och groda istället för kanin och tiger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0