por fucking que??

Hahahaha alltså vafan..... Har försökt fixa så jag kan kolla på tv-serier på datorn nu i över 1½ timme men det går ju inte! Alltid nåt som är fel haha, och jag har installerat mer än 5 olika grejer och ändå funkar det inte! Russel har varit sjukt tålmodig och hjälpt mig hela tiden via msn medan jag mer har varit "- jag trycker på den här? - vad står det? -vet inte... typ.. datorn förstörs blabla, men jag trycker? - nej!!! - oj, försent... vad ska jag göra nu da?? :D "-isch. Det är fan inte värt det längre, men jag vill ju seeeee. Åh, sacre fucking bleu haha! This sucks. Min dator är härmed sämst. Nästan. Pyttelite. Knappt. Men typ.

I'll keep you updated ;)

Kommentarer
Anna

sv: true, men samtidigt är min garderob så överfull so u can't believe it -.- huh.

2010-07-21, 00:37:02
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0