perfekt sommarkväll

Godmorgon! Vilken sjukt härlig kväll det var igår!! :D Vi började med att mötas upp på Willys där vi handlade engångsgrillar och det som skulle bli grillat, sedan gick vi vidare mot Källparken. Vi grilled, vi drank och vi försökte bestämma musik
(visst passar inte Melissa Horn att ha till lite förfest-aktigt???).

Jag, Elsa och Keela försökte cykla som dom gör i Stockholm Boogie, alltså en på styret, en som trampar och en på sadeln. Kan säga att det inte gick så jättebra haha, men på sista försöket senare mot kvällen, då lyckades vi!! Jag trampade nerför gräskullen, sen blev problemet bara hur vi skulle stanna. Drog en nybörjare-i-skidbacken och välte hehe, men vi lyckades iallafall! Bilder på det kommer senare.

Det kom mer och mer folk och vi körde brännboll (jag gjorde tre frivarv!!!), hade allsång till gitarr och satt i amfiteatern och pratade tjejsnack och kände på boobies. Mina är mjukare än Russels vader. Nu vet ni!

När det blev för mörkt, strax efter 2, och det var dags flr sista bussarna så drog vi oss hemåt, jag och Elsa på cykel, och sen fick jag ett kvart-i-tre-ragg som fortfarande ligger i mitt rum och sover. Nihiice!

Keela, Paula och Elsa

Malin!

Stoffe och Markus

Doffe

Skorna är nya btw, köpte dom i Turkiet! Kap!

Elsa skjutsade mig till Paula för påfyllning av kläder. Jag satt på sadeln och hon trampade.
Det hela gick faktiskt bra! Minus att min klänning blåste upp, satt typ vid naveln. Crap.

Mazdak och Russel var "tjejiga" och ville inte vara med på kort

Elsa var en gentleman och följde mig halvvägs hem!


Edit: öh, inlägget publicerades aldrig...... skumt :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0