öl, hamburgare, vattenpipa och liggbryggor

I'm baaack! Sitter och har det tokvarmt för tillfället, det är ju inte så varmt ute så jag förstår inte varför. Jag sitter ju till och med i källaren. Jaja, bättre det än att frysa! Typ. Eller..? Hmm.. Haha aja.

Igår cyklade jag och Russel ner på stan vid halv 12 för att möta upp några och sätta oss på Lingon och ta en öl, men alla i sällskapet hade inte leg med sig så vi kom på en ny idé. A better one. Erik och Christopher cyklade till erik och hämtade öl, vidar och mazdak gick till vidar och hämtade vattenpipa och jag, paula och russel drog till Max (mc donalds var stängt :() och köpte hamburgare, sen satt vi oss på liggbryggorna och var allmänt tokcoola!
Spontana sommarkvällar är dom bästa!

Hittade inte min kamera så snor en bild av Erik, snor fler när fler kommer upp hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0