lite ändrade planer

Jag sitter med mina tio centimeters-klackar just nu hihi. Dom kanske är för stora
så jag går runt med dom här hemma och försöker känna efter. Ganska ovant kan jag säga er.
När jag skulle gå på toa höll jag på att ramla, tog så lång tid innan toalettstolen kom haha.

Det blev lite changed of plans idag, Russel och hans kompisar bestämde idag att dom ska på festival imorgon (inte samma som jag :(:() så han har handlat tält och grejer och nu är han hemma och packar, sen kommer han till mig om typ en timme. Så länge ska jag följa Elsas råd och titta på Morden i Midsomer för första gången. Mamma och pappa har inte heller sett det någongång så vi ska titta tillsammans hihi, hope it's good..


Kommentarer
En morden i midsommer expert

De är alltid tre mord per avsnitt o de är ALLTID den minst misstänksamma;)

2010-07-28, 12:45:00
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0