kusadasi, dag någon

Åh, jag tänkte fortsätta berätta om kusadasi, men vafan, jag har mixat på dagarna typ,
kommer inte alls ihåg vilken dag vi gjorde vad och jag får det inte att gå ihop,
därför slänger jag upp bilder från någon dag och berättar därifrån, utan ordning!


En dag åkte vi till en liten turkisk by uppe vid bergen där vi provade ett tiotal olika fruktviner
(inte det klassiska sätter där man spottar ut det) och sedan var vi nog alla i väl behov av en lunch.
Vi gick i en marknad på vägen tillbaka och jag köpte tre klänningar och vi tjejer fick varsin väska gratis.

Vi spanade in Kickis lägenhet på vägen tillbaka och sedan gick vi in till stan och åt på Yucca
där vi såg bronsfinalen och firade Tysklands mycket välförtjänta seger.





Kommentarer
jannice

svar: Det beror på hur stort det är o hurm mkt det väger =)

Vad var du intresserad utav? :-)

2010-07-23, 19:03:05
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0