home sweet home?

Så. Hemma alltså. Hade tänkt lägga upp bilder men kameran strövade jag runt
med här hemma och nu kommer jag inte ihåg var jag la den så det får bli senare!

Hur jag haft det? U-n-d-e-r-b-a-r-t. Och vet ni? Jag är förälskad, i Turkiet.. Vill tillbaks, ska tillbaks. Vill vara i ett land där bilar kör helt galet, där folk är sjukt serviceminded, där man får pruta i affärer och där man får gratis saker bara för att ens syster känner dom. Vill bli uppdragen på restauranger och försöka hänga med kyparna i deras inövade danser och få gratis frukttallrikar med glass vareviga kväll.

Det enda som mildrat min ångest över hemresan är alla här hemma som jag längtat sjukt mycket efter, ska bli så kul att träffas igen! Det och min plan. Nästa sommar, då åker jag till Turkiet. Ska be min syster försöka fixa jobb eftersom hon har så många kontakter där (can you do it kicki? :o) och sedan är jag där i typ två-tre månader. Någon som vill joina????


Kommentarer
mr K

TABIKI CANIM!!! <3 (självklart gumman!) Jag fixar allt, vet inte vad jag gör nästa sommar men kommer ganska säkert vara i Turkiet på något sätt. <3 Tack för att ni kom!! <3 <3

2010-07-13, 19:47:45
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
mister majs

hahahaaha hade tänkt ta över denna plan när du inte ville förra sommaren... heheheheheheh men jag vill joina!!!!!!!!

2010-07-13, 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0