godmorgon igen

Upptäckte att mitt inlägg aldrig publicerades imorse, crap! Aja, nu har jag hunnit med en powernap som bara gjorde mig tröttare men sjukt skönt var det iallafall! Sov inte så bra inatt, var så varmt och så drömde jag att en ascreepy mamma höll på att lägga handdukar över sin dotters ansikte när hon sov så dottern höll på att dö varenda natt och hon drömde att hon höll på att drunkna, vilket jag också drömde då. Fattar inte var jag får mina drömmar ifrån.

Majan kom väckte mig och frågade om jag vill gå till Gottsunda med henne. Sen hoppade hon på min säng, sen satt hon vid datorn jättelänge, hmm... Men nu snodde jag den när hon gick och bytte om så strax ska vi gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0