vilken disney-figur är hetast?

Okej, jag behöver lite opartisk hjälp.

Jag, Dilan, Louise och Paula hade en diskussion om vem den hetaste disney-figuren är.

Vem Paula tyckte var hetast kommer jag verkligen inte ihåg, inte hon själv heller, återkommer när jag vet.

Louise tyckte Tarzan var het.

Men liksom kom igen, kolla hans näsa? Hans hår? Hans haka?
Plus att hans armar är 20 000 meter långa....

Dilan tyckte Simba var hetare.

Om det hade varit Mufasa hade det varit mer förståeligt. Han är ju hur cool som helst! Men Simba. Har ni hört hans röst som stor? Han låter hur gay som helst!! Plus att han är ett lejon. Sånt är bara lagligt i Danmark på speciella bordeller, skulle aldrig funka i Sverige.

Jag tyckte Kung Triton var hetast.

Liksom spana in hans kropp (överkroppen)!! Plus att han är hur cool och mäktig som helst, han är ju kung över havet for crying out loud! Han är sjukt respektingivande, awesome röst, världens snyggaste mage och rygg och sen, som Ludwig uttryckte det, så har han ju en tre-udd. Kan inte bli så mycket bättre??


Så vad säger ni? Vilken Disney-figur tycker ni är hetast, vem av oss håller ni mest med och kom med egna förslag!


Kommentarer
elsa

Alltså Kung Triton minus skägget.. Eller odjuret (min barndomskärlek lite hehe)

2010-01-14, 18:31:04
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0