videos för att lätta upp stämningen

Här är två random videos jag glömt att lägga in. Jag är så himla festsugen så det kändes passande med just dessa videos (you'll know when you see them)
Jag orkar inte sova, men efter jag har fixat klart det här är det nog dags.
Jag tror jag är redo då.
Äntligen.


Gabbi berättade om en random kille som kommit fram
till henne på stan och gett henne ett tuggummi-paket.
På paketet stod det "Every time you masterbate, God kills a kitten"
Hon ba Va?
Han ba Gud ser allt. Allt!
Här demostrerar hon
(omg lololol åt mitt dåliga skådespel, liksom "vadå allt? vad menar du?" AHAAHAHAH fail. Inte ens Gottsundateatern vill ha mig hehe?)

Här klättrar Louise in i en tvättmaskin
när vi var på en fest i en jättestor tvättstuga för ett tag sen.

Fråga mig inte varför hon ville in dit, kanske kände sig smutsig, vad vet jag. Men kul var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0