vad är det hon inte förstår?

Alltså! Varför är dom så re på The sims för???

Jag adopterade ett barn och anställde en barnskötare. När barnet har dålig hygien byter jag blöja och då blir det bra igen. Men barnskötaren. När barnet har dålig hygien och gråter står hon där och viftar och tjatar om ett jävla bord. Så då köpte jag det där jävla bordet till henne. Men tror ni hon slutar vifta eller? Nej! Hon står kvar där och tjatar när det jävla bordet står precis bakom henne! Och bebisen blir trött samtidigt också, men tror ni hon lägger ner henne i spjälsängen? Nej! Hon står och har panik tills hon tröttnar, lägger ner henne på golvet och ställer sig utanför och väntar på att jag kommer hem.
Jag schasade bort henne. Morr. Mage till att behandla mitt barn sådär! Ragata.....
Hoppas hon tog illa upp. Dom borde inte låta pensionärer vid namn Sofie ta hand om barn.
Eller har jag missat nåt? Jag har letat överallt över någonstans där man kan tvätta barnen men nej. Gick i handfatet en gång men herregud kvinna, BYT BLÖJA!

Så. Nog om det. Jag avslutade 45 minuter för sent och nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0