uppskärrade katter på morgonkvisten

Gooooodmorgon! Jag har ätit klart min frukost, skrivit ut min försäkringsblankett och snart ska jag duscha, måste bara bli lite varmare först. Katterna håller på och är läskiga där uppe. Först springer alla till hallen, ser uppskärrade ut, och springer sedan till varsitt fönster och stirrar ut. Sen hoppar dom omkring och river ner saker så jag blir ännu mer rädd. Jag gick in för att väcka Henrik och fråga om inte han hade skola idag, men han började visst imorgon hehe, glömde att det var måndag..... Nu har han satt på musik iallafall så är inte lika läskigt, yeey!


Stop making scary noise kittens och ge mig sommar! :):):)
Det är jättesoligt ute, SKÖNT att få se solen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0