tjuvlyssnat

Varför är jag aldrig med i Tjuvlyssnat för? Helt seriöst, jag skulle platsa. Top five, top notch.
Dom konversationerna jag och mina kompisar, jag och min familj, jag och min pojkvän har, är riktigt roliga, om jag får säga det själv. Vilket jag får och gör.
Så här skulle det iallafall kunnat ha sett ut:

Gottsunda Centrum, Uppsala
En kille ~19 och en tjej ~19, som verkar vara ett par, är på väg hem från Gottsunda Centrum
Tjej: Skulle du gå med på att ha en trekant med Barney från How i met your mother?
Kille: *tystnad* Om jag inte behöver röra honom, alls. Bara för att det är han liksom.

Tjej: Men det jobbiga är ju att han kommer bara vilja röra dig eftersom han är gay. Och jag kommer bara vilja röra honom och du kommer bara vilja röra mig.
Kille: *nedstämd* Jag vet....

Lollolololol, det här kan nog vara världens sämsta paint-bild ever,
men ni fattar själva stuket?

Inte för att den här konversationen någonsin ägt rum. Inte för att han, "killen", någonsin sagt i stort sett ja till en trekant med en kille, det här är bara rent hypotetiskt.

Det här är iallafall vad tjuvlyssnat missar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0