tjocka och lyckliga

Gårkvällen skulle egentligen ha bestått av grönsaker och dipp för mig och Russel,

men när Majan och Kajsa skulle till Gottsunda och frågade vilka som ville ha nånting kom det fram att båda hade ångrat sig och det blev chips och ostbågar istället, true film-mys anda! Vi såg Scary Movie 2 och Barcelona - Sevilla. 4 - 0. Hade varit bra om dom kunde spelat lika bra i matchen innan, men men!

Klockan 8 imorse kröp vi upp för att äta frukost, han åkte iväg för att ha match (7-5, han gjorde första målet :D) och jag somnade om. Var riktigt tacksam för att jag fick fortsätta sova, men det är ju så sjukt trist att lägga sig i en tom säng, iallafall när man haft nån att mysas och kramas med en halvtimme innan, sucks man!

Nu ska jag måla klart i badrummet! Och jag behöver inte måla dubbla lager, YEEEEY :D:D:D:D

Dock var det helt onödigt att jag köpte en 3-liters burk då med ny färg.....


Kommentarer
fluffy

"Du är vad du äter" nästa? ;)

2010-01-17, 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0