such a difference

Åh nej, det känns som om jag börjar bli lite illamående igen.... Jag är rädd....

Kanske bara är för att jag inte har fått i mig nån riktig mat idag,
minus tacopajen jag spydde upp
(jag vet att ni vill höra sånt här).
Planerna för kvällen var ju egentligen att åka till Paula och ha How I met your mother-maraton och frossa i onyttigheter men det bajsade ju då som sagt, jag som var så sugen på det, hade varit jättemysigt :(

Jag borde nog försöka sova lite. Eller fortsätta läsa gamla dagböcker
(det var det enda jag orkade läsa när jag mådde dåligt hehe).
Den vardagen jag hade för 3 år sen är så olik den jag har nu. Det är jag glad över.
Jag har gått från att vara väldigt osäker, blyg, inte våga ta plats eller säga ifrån till att faktiskt vara motsatsen, iallafall i de flesta sammanhang.
Jag är lite stolt över mig själv måste jag erkänna.
Go me!


Kommentarer
Anonym

yes YOU GO! :)

2010-01-03, 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0