shuulu

Jag och Louise blir bättre och bättre på att simma varje gång!

Eller okej, vi har simmat tre gånger, men still hehe... Det är skönt! :)
Nästa vecka kan ingen av oss simma pga personliga anledningar hehe,
så vi kör nog på fredag istället.
Vi fixade Louises kårleg på Värmlands efteråt, yäääy, nu är det bara Malin kvar! Vi får förfalska ett till henne... Sedan blev det sen lunch på Mc Donalds med Paula, Dilan och Ludwig. Mmm, massa gott! Jag och Dilan köpte varsin glass sen, borde inte ha gjort det, fy satan vad kallt det blev!! Var inte alls så kallt innan vi gick in på Donken, graderna måste ha sjunkit avsevärt (fina ord jag använder, fnizz).

I lördags natt kom Majan och knackade på mitt fönster. Kind of ruined ett fint moment med mig och russel hehe, men hon hade tappat sina nycklar så jag gick och öppnade. Hon kom förbi Donken idag och vi tog bussen till Polishuset för att se om dom fått in nycklarna, vilket dom inte fått, d'oh! Och ja, vi tog bussen istället för en tio minuters promenad, det är ju freakin' cold! I väntan på bussen på väg hem dansade vi lite till Michael Jacksons Bad, blev lite varmare iallafall. Ett bra tips till er alla ute i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0