random citat

Okej, nog med bajsochblänedstämdheter,
kör lite random citat för att muntra upp stämningen!

Konversation hörd från övervåningen:
Mamma: Vad kollar du på egentligen?
Majan: Du är vad du äter
Pappa: Var det det du skulle söka till Anneli?

Majan, Pappa och jag diskuterar lyhördheten i köket
Majan:
Vi kan ha sån där skjutdörr vi hade när vi var små?
Jag: Nej, jag kommer ihåg när mamma dammsög och jag satt utanför skjutdörren och grät, jag ville komma in och hon hörde mig inte. Så nej, vi skaffar inte skjutdörr.
Majan: You see dadl? We should really have one of those!

Med andra ord spelas:
Jag:
Jag har inte en fin.... *skriver i luften*
Russel: Rumpa!
Jag: ...... Nej..... Handstil annars......


Hoppas jag lyckades få er lite gladare om ni nu var ledsna för min skull fnizz :):)):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0