orka om jag brytit mitt nyårslöfte?

Ett av mina nyårslöften var att försöka att inte använda meningen "jag orkar inte". Egentligen orkade jag inte åka till Ikea, men jag följde med, duktigt där!

Sen skulle jag ha träffat Gabbi men jag var toktrött och hade ont i magen så det blev inte av, har jag då brutit ett av mina löften......? :(:(

Majan frågade iallafall om jag ville spela Med andra ord med henne och Jessica. Notera att det var deras idé, dom frågade mig. Jag trängde mig inte på. Catfish? Haha. Jag köpe godis och dom popcorn, gurka, godis, vitlöksdipp och passionsfrukt. Skitsmart att köpa många olika saker ju, jag tröttnade på mitt godis typ direkt!

Kvällen har iallafall ägnats nu åt att spela 500. Jessica vann.
Hon hade 15 poäng över mig, bajs:(:(
Vi har även sjungit med i Abba-låtar som vi haft i bakgrunden. Åh, jag vill köra singstar!! :)


Kommentarer
Martin

Om du frågar mig så tycker jag inte att du har brutit på något löfte, du lovade väl mera att inte säga "Jag orkar inte" när du faktiskt igentligen orkade, eller? :p hihi

2010-01-04, 02:07:08
Anonym

åhh, I like the way you think! :):

2010-01-04, 02:12:39
URL: http://annnelis.blogg.se/
Martin

Yeeah i know, "mental five!"

2010-01-04, 02:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0