oops i did it again

OJ! Heehehe. Senaste dagarna har min tandborste varit i badrummet uppe istället för nere,

vilket har gjort att jag använt Russels eftersom jag inte orkat gå upp och hämta den, för när jag väl kommer ihåg det är jag toktrött.
Igår hämtade jag ner den igen eftersom Russel behövde sin själv och jag lovade att jag hade sköljt den jättenoga (ehh....ja....typ..).

Iallafall, nu när jag borstade tänderna, precis när jag stoppat in tandborsten i munnen upptäcker jag att det är Russels :o:O:O Förlåt, det var inte meningen, jag lovar!!
Men det kändes så onödigt att skölja bort all tandkräm så jag borstade klart med hans tandborste.....

Jag sköljde jättenoga!! (eh....ja....typ..)
Det finns ingen risk att du kommer få tjejbaciller eller mitt saliv i din mun, jag lovar.

Lika lite risk som det är att du redan har tjejbaciller och mitt saliv i din mun......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0