ommålning av badrummet

Tjuulu! Åhhh, jag har precis målat badrummet i 20 000 timmar, jobbigt! :o
Eller okej, lite överdrivet. Men i över två timmar har jag hållt på iallafall.
Riktigt jobbigt det också:O:O
Jag hade varit så himla glad om det vore så att jag är klar nu. Men jag har en halv vägg kvar, småpet vid rören, storpet bakom rören OCH SEN MÅSTE JAG GÖRA OM ALLT IGEN, det här var bara första lagret. Morr. Det hade varit okej liksom om det inte vore så himla många kokheta och iskalla rör ivägen som man måste krångla sig runt.
Aja. Self-five för att jag jobbat på. Färgen tog slut och får fortsätta när dom köpt ny.
Om inte något syskon vill få äran och dela pengarna med mig hehehe......

FÖRE:

FÖRE:


EFTER:

EFTER:



Kolla vad pain!! Åhhh, curse dessa rör....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0