my super sweet 16 UK

Dom som är med i My super sweet 16 är mina värsta fiender.
Dom är så himla små och så sjuuuukt bortskämda, äckelungar,
hur kan föräldrarna låta det gå så långt???
En av dom bortskämadeste var tretton. TRETTON!!!
Herregud. Och hon lekte typ arton.
Just nu är det en skitful kille med hockey-frilla som tror han är aspopulär.
Öhh, dom utnyttjar dig dumbass?
Det jobbigaste är att dom aldrig blir glada heller, inte mer än 10 min,
sen hittar dom nåt nytt att klaga på. Sug.
Okej. Nu har jag fått ut lite av min irritation

Fast herregud, nu kallade han precis några tjejer för "my girls",
liksom come on, du kommer aldrig få några i den frisyren!!!

Killen till vänster var igår och honom borde det vara dödsstraff på.
Förlåt, men han är mitt bästa hat.
(det är inte han med hockey-frillan)

Update: Herregud, han kommer med en stor pälsjacka,
går på röda mattan och pekar medans han "dansar"
på halvnakna dansande tjejers rumpor, ååååååååhhhhhh.....

Update igen: Okej, jag känner mig ond, det är väl inte
barnens fel att deras föräldrar är puckon och inte kan säga nej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0