man lär så länge man lever

Man lär sig nånting nytt varje dag! Som idag till exempel, så har jag lärt mig att man inte ska äta tacos till frukost, godis och chips till lunch och hamburgare till middag. Man får väldigt ont i magen då och mår illa. Och det mina vänner, det suger.
Jag låg i mammas och pappas säng och sms-klagade till Russel som ringde upp fastän han behövde plugga. Jag orkade inte prata men ville inte ligga ensam så han stannade kvar i telefonen och fortsatte plugga och jag lyssnade till hans schitzo-talk, det var väldigt lugnande faktiskt. Mer lugnande än vad mitt bad var. Konstigt det där
Nu har jag iallafall fått honom att lova att aldrig låta mig äta bara sånt där igen,
måste ju ha nån som håller koll, kan inte lita på mig själv heller
för jag tror faktiskt jag har lärt mig den där läxan förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0