jag har blivit med dator

Åhh, just nu sitter jag vid min egna dator. Japp, ni läste rätt. MIN egna hihihiih!
(för er som inte visste så har jag inte haft egen dator innan)
Tomas köpte den av en kompis och jag behövde bara betala 200:- fast just nu känner jag mig ganska taskig, tror han betalade 500:-..... Han har iallafall varit jättesnäll och fixat med den, yeey! Det enda dåliga är att den inte har något cd-skive-uttag och batteriet funkar inte, man måste ha i sladden, men det är smådetaljer that I dont give a ratt-ass about!

Hela kvällen har jag suttit i köket tillsammans med delar av familjen. Kicki har jobbat lite vid datorn och jag har lagt patiens osv. Så mysigt när Kicki kommer hem för då äter verkligen hela familjen tillsammans, annars brukar det bli så att man går iväg till tv:n eller datorn, men när Kicki är hemma passar vi på och det är lika hilarious och underbart varje gång!

Kommentarer
r

skön rubrik!..



.. och inledning!..



..och mellandel..



.. och slut... ÄH! Bra gjort helt enkelt! :D

2010-01-23, 00:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0