jag är äcklig

Imorse duschade jag förresten för första gången på fem dagar.
Jag vet. Euuuuuuuw, grooooose och allt, lalalaa, throw it in my face, men läs mina undanflykter så kanske ni har lite förståelse!
Senaste gången jag duschade var i tisdags innan jag åkte på min kurs och ner på stan. Resten av dagarna har jag bara umgåtts med barn på dagis som pruttar stup i kvarten, alltså kändes det inte alltför nödvändigt. I onsdags var Russel hos mig när jag kom hem, alltså hade han redan sett mig ofräsch so no need to duscha där hehe.
I fredags tänkte jag duscha men när jag ska ställa mig i duschen ser jag en spindel där. Jag tänker inte spola ner den och och därmed döda den och eftersom Tomas inte ville bära ut den får duschen vänta. Men idag har det äntligen skett!! And it felt like puuure awesomeness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0