en jämförelse utan dess like

Igår när jag och Russel låg i sängen höll jag på att känna på mina knän.
Jag hade ont på insidan på ena knäet.
Jag: Känn här. Är jag svullen på ena knät? Jämför med andra knät och se.
Jag: *känner där dom två pilarna pekar*
Russel: Men så där kan du ju inte jämföra....?

Öh. Ja. För er som inte ser eller är allmänt re som jag var så föröskte jag jämföra ena insidan av knäet med andra utsidan. Fail. Russel sjöng att jag  var retard ett tag och han sa att jag borde skriva ett helt inlägg om det här i bloggen, så ja.
Här har ni. Skratta åt mig. Håna mig. Sug ut min själv. Gör det ni.
Jag var Rio Retardo för ett ögonblick och priset att betala är högt.


Kommentarer
Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! din blogg är så rolig!! <3333 och du likaså min dam!

2010-01-07, 23:16:13
lussel

NU SER JAG SJÖODJURET :D vackert

2010-01-08, 23:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0