deep thoughts i duschen

Jag fick en superidé alldeles nyss när jag duschade!

Jag hade fått låten Du vet väl om att du är värdefull, vilket var en av mina favorit-låtar som liten och jag stod och sjöng på den. I texten sjunger dom "Det finns en uppgift just för dig" och då började jag bli djup och tänkte att hmm, undrar vad min uppgift skulle vara isåfall....? Jag kom på att jag älskar ju djur och det skulle antagligen vara att hjälpa djur. Jag gillar den uppgiften, om det nu är så att alla har varsin uppgift i livet, men det är även nånting som kanske är ganska svårt att göra, t.ex. volontär utomlands eller så är nog ganska hårt.

Sen insåg jag att jag har ju inget jobb för tillfället, jag får ersättning från arbetsförmedlingen så det spelar ingen roll vad jag gör om dagarna, så länge jag söker lite jobb. Jag kom då på att jag kan vara volontär på Uppsala katthem, någonting som jag tänkte lite på förut och nu har jag anmält intresse :D:D:D:D

Bara typ två dagar i veckan eller nåt till att börja med. Det känns massa bra nu!

Bra sätt att fördriva min tid, nu kommer jag göra lite nytta iallafall, få erfarenhet och förhoppningsvis göra lite skillnad :):):):)

We like it man!


Kommentarer
russel

awesome dude! :D

2010-01-10, 15:32:03
Anonym

russel snodde min kommentar :O :O heehe nåväl COOOOOL DU ÄR!! :D

2010-01-11, 12:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0