nyårsafton


Kvällen började hos Elsa, pigan herself!


Och tydligen var Louise och Johan på begravning. Paula var den glada avlidne


Therese och Elsa


Marcus och Paula


Louise, Ingrid och Johan


Elsa och Malin


Pajen var inte den lättaste att skära upp nej


Dom fick göra kill-jobbet och diska och dom var så duktiga så!


Man är inte en riktig hemmafru om man inte behöver lite styrkepåtår


Vi ville kissa glitter!!!


Paula, Malin, Elsa, jag, Louise ♥


ARRRRGH!


ARRRRGH!


ARRRRGH!


Nachos i drinken är nyaste trenden. Så ni vet. Ni behöver inte tacka mig för upplysningen.


Här börjar buspojken komma fram!


Vi styrde kosan mot Sandra i Sunnersta. Maja och Oskar på bussen


Johan ville sabba bilden för Marcus och Ingrid. Lyckades han? You tell me


Min skugga såg ut som Darth Vader!!


Tolvslaget!


Malin, Johan, Marcus, Ingrid, jag, Paula


Sandra, värdinnan herself, sofie och nån jag inte kommer ihåg namnet på  :(


Mina toksnygga kompisar!


Jag tappade mitt öga .) (smajlisen copyright Russel Alido)


Jag och Lollo D


Sofie och Louise


Paula, Marcus, jag



The party-pose!


Jag och Lollo D igen!


Back to my place kom russel och en cheeseburgare sen, nihiice!


Pööööss!


HOPPAS NI HADE EN LIKA TREVLIG NYÅRSAFTON SOM JAG HADE! :):):)


Kommentarer
- My Life. by Paula Lundholm

du måste skicka bilderna till mej sen! :D

2010-01-02, 15:32:54
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0