har du börjat pensions-spara?

Igår och idag har jag känt mig sådär vuxen och mogen
(förutom när jag gnällde över att det var så jobbigt att måla och försökte diskret få pappa att göra lite genom att visa mig hur man skulle göra hehe).
Till exempel blev jag värsta exalterad när jag skulle få välja färg på en pärm igår, en pärm att sätta in viktiga papper i, såsom årsbesked, arbetsförmedlingen, universitetet osv.
Jag valde en vinlila pärm där det står Issues. My middle-name you know. Yo. Typ.
Nu är jag hur pepp som helst att börja sitta in alla papper hihi!!
*TÖNNNNNT*


Det här är min början på att bli lika smart som Einstein.
För att bli smart måste man vara ordningsam. Det visste ni inte va hehehehe?
(Jag har redan börjat komma på egna teorier, I'm definitively on my way!)


Kommentarer
Anonym

din nya header syns inte? :O

2010-01-19, 09:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0