avatar

Okej. Tur för er att förväntingarna hölls, jäkligt tur.

Avatar var vacker. Kan man säga så utan att det låter för töntigt?

Haha jag ser nu att det ser väldigt töntigt ut, så låt oss bara säga att den var bra..!

Jag kopplade mycket med regnskogsskövling osv., jag ska fanimej bli trädkramare och rida runt på tigrar. Hur sjukt megacoolt vore inte det?

Om jag vore ett litet barn skulle jag springa runt i skogen och låtsas vara dessa blå filurer. Men nu är jag inte ett barn så det tänker jag låta bli. Faktiskt.
Men så bra var filmen iallafall, att jag själv vill bli så.

Jag och Majan satt och sa saker såsom "Go go go!", "Watch out!" och "aaah......".
Hoppas vi inte lät för högt eftersom vi båda höll händerna för öronen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0