äckelformattion

Förresten. Apropå Rio Retards.

Igår skulle vi koppla in mp3 till mina högtalare så vi slapp Lugna favoriter för en kväll.

Jag letade runt på min mp3 och försökte göra en spellista och går in på alla saker typ.
Jag ser ett ord där det står Formattera och tänker att hmm, här kan jag säkert formattera en spellista (vad det nu betyder). Jag frågar Russel om jag ska gå in på formattera. Han är trög på att svara och jag trycker på det och nånting börjar laddas. Efter 5 sekunder säger han Nej men då har det redan laddats klart. Jag upptäcker att alla mina 500 låtar har försvunnit. SUG. HÄSTÄCKELPUNG. ÅHHHHHHH... MORR... Jag blev så arg att jag blev pigg igen. Vilket han inte blev så glad för hehe. Men dom måste ju gömma undan en sån där applikation lite bättre tycker man ju????????
Och hur kommer det sig att alla jag frågat vet vad det betyder??????? Är det allmänbildning, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0