holding my breath under water

Okej, nu har Russel åkt hem och jag har free time!
Har en del att skriva men kör en dag i taget och visar er i bilder!

FREDAG
På stan och i provhytterna:


Tokmysig tröja från Lindex, 399:-, vi köpte den inte men I liiiiike it a lot...

Klänning 299:- och skinnjacka 399:- från Lindex, lite osäker på priserna. Köpte inte heller hursom, men det är snyggt!

Tröja från Lindex, 299:- om jag inte minns fel. Schnygg och vill ha.
(Paula, du har inte sån va.....?)


Majan och Petra på Cupido

Russel ville inte vara med på bild riktigt

Bättre bild över vad jag hade på mig


På kvällen gick vi till Gottsunda med Majan och Petra:

På vägen hem busade vi och la stora snöklot på stigen

Dude och Russel!

Dude the dinosaure!

It was awesome, dude!

Such a lonely man...


Kommentarer
- Paula

hahha nej jag har den inte :) KÖP den för den va fin! :)

2010-02-28, 16:21:42
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0