stängningsdags

Det känns som om min mage jäser. Så går det tydligen när man säger åt barnen att inte äta av degen för att deras magar kommer jäsa och sedan äta själv i smyg. Some would call it karma, some would call it bad luck. I just say that it was soo worth it.
Som ni kanske förstår var det lite bakning idag på jobbet, närmare bestämt semmel-bakning
(wtf, hur stavas det i plural-form?).
Jag var bra, tack och lov, nu kommer barnen fortsätta att tycka om mitt mellis.

Det var min tur att stänga idag och jag ringde en data-spelandes russel när alla gått hem bara för att ha nån att skrika till ifall nåt skulle hända, läskigt att släcka ner alla lampor och sånt :(:( Första gången jag stängde släckte jag i rit-rummet, gick iväg till köket och när jag gick förbi rit-rummet nån minut senare var det tänt igen. Jag blev skiträdd tills jag insåg att alla strömbrytare inte gjorde så att det släcktes, utan den sista gjorde så att det tändes efter tio sekunder. Läskigt var det iallafall.Jag måste sluta skrämma upp mig sådär, jag går liksom och tänker läskiga tankar istället för att tänka att allt är ko-lugnt.
Not smart någonstans Anneli, not smart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0