pizza och spökvandring på jobbet

Jag är så sjukt trött just nu. Det är jobbigt att hjälpa 25 barn att baka egna småpizzor.. Två tjejer tvingade mig att gå på en spökvandring sen som faktiskt var läskig, jag som skulle stänga, hujeda... När alla barnen gått hem och jag står ensam i köket är det nån som slår en sopborste mot fönsterrutan och det visade sig vara min pappa.. Skönt att han kom förbi iallafall, fastän han kunde ha gjort en lite snällare entré hehe.

Klockan halv 9 kommer mah görls hem till mig och vi ska kolla på nån film. Det stod mellan utgång och filmkväll och jag är glad över att det blev film, jag är så sjukt trött, som jag skrev i början upptäckte jag nu hehe. Ja, ni ser ju? Och gud vad jag svamlar, jag ska ta mig i kragen och läsa lite bloggar istället för att skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0